O mnie

Moje zdjęcie
Witam wszystkich bardzo serdecznie dzisiaj 6 marca 2013 roku postanowiłam w końcu założyć sobie bloga zobaczymy z jakim skutkiem to wszystko będzie:D Coś o Mnie:D Monika -pochodzę z pomorza mieszkam w Niemczech, moje hobby wszystkie rodzaje haftu , tworzenie biżuterii oraz czasem jakies kartki tez zrobię

niedziela, 26 maja 2013

Wymianka:)






Zapraszam wszystkie chetne osoby do mojej zabawy



Zasady sa proste,
przedstawiam moja bizuterie jaka mam dostepna na wymianke
kazda osoba wybiera sobie sama co by chciala dostac na wymianke
nie ma limitu wyboru ilosci mozesz wziasc 1 a mozesz wszystkie te rzeczy
obok zdjec wstawiam numerki wiec podawaj numerki co cie interesuje

co w zamian
w zamian Ty mi proponujesz co mozesz mi dac na wymianke :)


po uzgodnieniu szczegółów wymieniamy sie tymi elementami, wysylamy polecona przesylka

Niem mam czasu zakonczenia wymianki-poki cos bedzie na wymianke( bede ten post edytowac jak cos bedzie dochodzic badz znikac z wymianki) to bedziemy sie wymieniac

a oto pare rzeczy jakie proponuje


Nowa Mini Jeansowa spodniczka z cena 30 euro rozmiar L-wymienie na cos fajnego albo na 80zl-spodniczka zakupiona w Niemczech

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *